Monday 3 December 2012

Shaklee Collagen



SHAKLEE KOLAGEN


Apakah Kolagen?

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam  badan manusia.Malah,ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat.Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rypa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

Sebab dan Kesan Kehilangan Kolagen

Semakin usia meningkat,Kolagen di dalam badan semakin berkurangan.Pengutangan kolagen menyebabkan pembentyka kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan lain,seperti:
-Kulit berkedut,Kering dan melayut
-Kuku rapuh dan tidak kukuh
-Rambut halus dan gugur

Kemerosotan semulajadi ini boleh dipulihkan melalui makanan tambahan!Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dapat menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit.Faedah -faedah makanan tambahan kolagen termasuk dapat menyegarkan semula kulit sihat,mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan,menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.

Halangi tanda awal penuaan dengan memperlahankannya melalui pengambilan suplemen kolagen.Jika ingin mempunyai kehidypan yang hebat,rasa lebih muda,jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi.

Tahukah Anda

Kolagen membentuk 90% protein matriks tulang-tulang dan dua pertiga dewasa tulang rawan artikular.Oleh ity,kehilangan kolagen juga boleh menjejaskan kesihatan tulang-tulang anda dan sesendi.
-tulang-tulang lemah
-sendi kaku

Kenapa Kena Pilih  Shaklee Collagen?

Shaklee Kolagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen,Kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee.kira kira 1000 Dalton,dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


Tujuh Bahan utamanya termasuk,ekstrak biji benih Camellia japonica,ekstrak Pfaffia,kolagen ikan,ekstrak kerang-kerangan,Lactobacillus acidophilus,vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda.Setiap hidangan kipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.



Kesan-kesan dan Faedah-faedah mengambil Kolagen

1.Anti penuaan-mengurangkan liang pori-pori,kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan.
2.Menghidratkan-Melembapkan kulit bagi menurangi rasa kering dan berkupas pada muka
3.Mengembalikan keanjalan kulit-Meningkatkan ketengangan kulit,keanjalan dan kelembutan.
4.Melicinkan-Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit
5.Menyubur-Menggalakkan kuku yang kuat,rambut yang tebal dan bersinar
6.Mencerah-Mengurangkan pigmentasi,jeragat dan meratakan warna kulit
7.Menegang-Membantu menegang dan menganjalkan payudara.


TERBUKTI BERKESAN


TESTIMONIAL COLLAGEN


No comments:

Post a Comment